tisdag 12 april 2011

Kalmar - Stockholm - LULEÅ - LULEÅ - Stockholm - Kalmar

Igår när jag landade i kalmar igen så möttes jag av 20 graders värme från en fantastisk sol. Och mitt i denna idyll med gröna ängar och lite grönare träd infann sig en fantastisk doft av koskit. Det är väl härligt att komma hem? ;-)

Jag kan inte återberätta helgen, orden och tiden räcker inte till. Jag älskar att vara hos Hanna och i Luleå. Jag känner mig hemma där, med hanna, med hennes familj och hennes vänner. Lite knasiga och trasiga men ändå så fina.

Så nu ska vi återgå till vardagen igen, idag ska jag plugga nu på morgonen, sen ska jag ut i stallet och rida och fixa och dona, ut och gå med stoa och  ikväll är det träning med Olle som gäller.

Redo för flygplatshäng

Dagens industri och Alla får ligga

Dagens tips 365 dagar om året

Världens enda finaste Hanna

Mina fina presenter

Påväg till stan

Redo för inflyttningsfest

Hanna och Kajsa

Människans bästa vän

Och en gammal bild från stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar