torsdag 27 januari 2011

lekstuga^^

Godmorgon på er!
Sitter i köket här på andra sidan vägen om globen och har precis ätit ett kokt ägg med gurka och keso. Druckit en kopp kaffe och knaprat en ipren så nu är jag pigg! Innan frukosten här så var jag ute med hundarna och parkerade om min bil. Scilla satt i framsätet och kollade så jag körde ordentligt och de andra två satt i baksätet och stimmade. Familje lycka med tre hundar i en peugot 206?

Ja dit jag skulle komma va att Java typ löper och scilla är snällast i världen och hobbe förstår inte bättre. Så hobbe leker^^ med Scilla som ligger och sover och java morrar på Hobbe så fort han tittar på henne. Men som Hanna sa till mig igår med den mest förfärliga röst hon kunde komma på "Låt dom Leka och ha lite roligt". Men jag tänker inte lyda hennes råd. Dom är hundar och förstår inte när leken är över om man inte säger åt dom.
Och sen tror jag att Scilla hade velat flytta med mig, så hon får göra som hon vill jämt. -Göllehunden.

Sofie kommenterade förra inlägget med att hon trodde att hon var min klippa i stormen. Ha?! - Du är ju min stjärna som dyker upp då och då och skiner vackrare för varje gång. De du!

Jag har egentligen inget att skriva om. Men jag vill skriva något. Så nu ska ni få höra - Jag har nya favorit låtar. Eller favorit kanske är att ta i, men jag älskar dom.

P!NK- Whataya want from me.
T.I ft. Christina aguilera - Castle walls.
Alexandra Burke - Broken Heels. 
Jennifer Lopez - On the floor (tror jag den heter. haha)
Petter - Stockholm i mitt hjärta.
Volbeat - Soulsweeper.
Usher - More.
Linkin Park - New Divide, A capella.
P!NK - Heartbreake Down.
P!NK - Fuckin perfect.
Tove Styrke - White light moment.
Rihanna - skin.
Eminem - Cinderella man.
Chris Brown - Deuces.
Okej alltså listan kommer bli lång kom jag på nu - Om man vill lyssna på ett album så tycker jag man kan lyssna på Rihanna - loud.

Jag vet inte riktigt vad som står next på agendan.
Igår såg vi filmen Sebbe. Bra film  - alltså väldigt bra film. Jag förstår varför den fick priset för årets bästa film 2010. Väldigt gripande och svår och lättsam på samma gång. Känslorna förmedlades super bra men en svår film i den aspekten att den var djup och handlade om något man varje dag hoppas inte längre händer. Se värd? -Big time.

Nu smällde på andra sidan vägen. Södra Stadion byggs där. Och det small som fan. Haha. Shit. Nej nu måste jag nog sluta med de här svamlet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar