söndag 23 januari 2011

konverserar numera endast över msn

Jo, Jag och hanna har börjat öva på vårt nya liv. Hon sitter i vardagsrummet och jag i köket och msnar vi varandra. Det är sjukt jävla effektivt!

Vi har nu städat min lägenhet, unnat oss pizza/pasta på Pizzerian och jag har lämnat över mina nycklar. Känns jätte konstigt. Som att jag saknar något. Det gör jag ju iofs på ett sätt, men de är en väldigt märklig känsla.


Nu ska jag kurera min onda hals med lite te och halstabletter och honung så jag kan jobba i morn.
Hanna kollar på videoblogg - haha.

3 kommentarer:

  1. nämen Elin då!
    Hade du en blogg? De visste ja inte!

    Hur går de nu för dig med boende o allt?

    Ha de bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jorå, visst har jag :D

    Jag kommer flytta hem till smålandet den 4e feb :)

    Kraaamar!

    SvaraRadera
  3. what??? Vad händer ner i sthlm?! Både du o Hedman flyttar??!!

    SvaraRadera