söndag 16 januari 2011

I may be bad, but I'm perfectly good at it.

Rihanna sjunger högt i mina datorhögtalare. Jag har kartonger och sopsäckar i hela lägenheten. Det står saker framme som ska ner i sina kartonger och jag gillar det. Det är så rörigt här nu att man får kliva över en kartong rätt upp i soffan för att ens kunna komma till soffan. Ska man koka kaffe så måste man sträcka sig över en kartong med vinglas, och ska man äta frukost så får man flytta allt från köksbordet till diksbänken och sen tillbaka.

Så detta tänkte jag få bukt med idag eftersom jag ska packa hannas bil i morgon och åka på tisdag efter jobbet. Jag hoppas jag får med nästan allt. Någon enstaka kartong eller så kan ju åka ner senare. Ska väl försöka putsa av alla ytor idag också, så har jag dammsugning och skurning iprincip kvar sen till helgen när jag ska tillbaka hit igen så kan Nita flytta in i ett skinande hem! :)

Inatt var föressten första natten på sjukt länge som jag faktskt sovit bra. mums!

-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar