söndag 23 januari 2011

Godmorgon!

Hanna sitter här på andra sidan bordet och sjunger med till finaste pink-låtar. Jag älskar när hon lyssnar på pink, för då slipper jag tjata om att få höra någon jävlaa låt någon gång ibland. Vi har nyligen hyllat hennes nya video till låten funking perfect. Som hade förtjänat sig en rubrik på aftonbladet - jävla fint det.

Jag rullade upp hit i fredags med Hannas pegga pou. (hennes bil är en peugot och har reg bokstäver pou). Ja så i fredagskväll åt vi chips och dip. najs. Vi kollade även på Inception - Jag gillar den inte. Eller jag gillar den men den är int grym. Jag kan tänka mig att se den igen i mer vaket tillstånd, men känner inte att det nödvändigtvis behöver ändra min uppfattning om filmen.

Igår vaknade jag med halsont i hedmans soffa så jag tog mig en treo och åkte till Emilia och gjorde våra naglar. Kanon fina! sen var det partyfix.

Vi gick först till Emma som bor precis här borta, sen åkte vi till V4, där det blev många goda drinkar och många skratt. Favorit drinken blev Smörkola och ingefära - glassdrink. mums!

När maten var förtären och det var dags att åka vidare åkte vi till nåt ställe som hade alldeles för hög åldersgräns. Men vi klampade bestämt in och dansade gärnet. Tack alla fina för en grym kväll!
Nu ska jag åka och städa min lägenhet sen tänker jag äta pizza. Så deså.
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar