lördag 11 september 2010

VOLBEAT

Jag sitter här i lägenheten och lyssnar igenom Volbeats nya platta. Än sålänge så gillar jag den. Den är lixom rogivande bra.

Hanna är iväg idag så jag är singel ikväll, wooho. haha.
Vårt kombo-liv på 35 kvm, med tre hundar är fantiastiskt.

Jag tänkte att jag skulle städa lägenheten tills att hanna kommer hem i morgon. Då tror jag hon öppnar dörren med ett leende på läpparna.

Mamma frågade mig häromdagen om jag ville ha en hund, och det vill jag ju. Så Jag kommer isåfall ta en tik. Det är Sureprimes Grynet och Jaskarin Master-Himself som ska ha bebisar. Så en liten australisk Terrier kommer flytta till storstaden och förgylla min vardag. Hon ska Heta Sureprimes -och så någon ting på O- Så om ni har några förslag är det bara att säga till.

Vi har även köpt en häst. Hon heter Caysa, och är ett 7 årigt sto efter Saygon.

Min vardag kommer för tillfället vara väldigt hektisk, med mkt jobb. Ska testa Agria-Danmarks system tills dom öppnar vid årsskiftet. Så det kommer vara tidiga mornar, sena kvällar och mycket dator. Men det kommer blir kul. Och nästa vecka ska vi på ubildning. Steg 3 i säljutbildning. Ska bli mkt roooligt. Jag gillar säljutbildningar.

Nej, nu ska jag röja lägenheten. Nu kör vi.
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar