fredag 17 september 2010

BODY TALK

Tisdag-Onsdag var jag och ett härligt gäng från jobbet på utbildning. Det var full rulle med säljtekinker, stresshantering, köpsignaler, invändningar och argumentation, frågeställning och avslutsteknik. Det var två fullspäckade dagar med mycket arbete men ack så roligt.

I tisdags ringde Johan och frågade om vi inte skulle gå på Robyn i malmö - Klart vi ska det! :) Hon spelar den 18 december! Kommer bli så sjuuukt kul! 

Jag jobbar jätte mkt nu, och hanna och jag vi somnar otroligt gott varje kväll strax efter 22. Nu har hon just åkt till jobbet och jag sitter hemma och lyssnar på musik tänkte skriva ett par rader, käka frukost och ja, kanske städa. Det behövs lixom rätt ofta här. Det känns lite som att vi inte gör annat än att långa bort hundarna, i helgen Ska jullan ha Java så vi kommer bara ha plutten och alfi hemma. :)

Om en vecka så kommer jag hem till Simontorp. Kommer bli skönt. Väldigt skönt måste jag säga. Jag ska besiktiga bilen och träffa Johan om han har tid, jag ska träffa Sara om hon har tid, Natta om hon är hemma. Och så har Ica inflyttningsfest. Mina kusiner måste jag träffa, Minna måste jag få träffa hon är ju över en månad nu. Roligt! :D


Hanna fotade mig för några veckor sen, fint va? :)
Det blåser jätte mycket ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar