lördag 13 december 2014

Härliga lördag igen! 
Denna veckan har jag jobbat lite väl mycket för min smak men ändå har jag haft en rolig vecka på jobbet! Allt det tack vare mina kära kollegor! :) och jag måste erkänna att det ska bli så skönt att få tillbaka lite av kollegakänslan med gänget när jag går vidare till Emmaboda! 

Idag står mycket på schemat, jag ska ut i stallet nu på förmiddagen och sen behöver jag städa och putsa inför kvällens alla äventyr! Vi ska till Johan vid 5 tiden på romprovning och efter det ska vi käka lite och hänga här hemma :) ska bli superkul! 

Vi var ju dessutom på julbord i onsdags! Maten var god framförallt sillen och det kalla. Men om det slog stufvenäs? Nej det tycker jag inte... 

Bäst jag dricker ur kaffet och pyser! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar