fredag 5 december 2014

Då sitter man här på Bromma flygplats och väntar på att få komma hem igen. 

Jag har under tre dagar fått den stora äran att gå en utbildning som förtydliga och klargör min arbetsgivarroll. Det känns alltid väldigt förmånligt att få gå dessa väl grnomförda kurser. Det är verkligen en stor arbetsförmån vi har. Och jag ser vart de kommer med detta. De skapar en trygghet hos sina ledare och arbetsgivare de har. En trygghet som inte handlar om att jag ska kunna allt, utan jag ska veta vad det är jag ska söka efter och hur det hjälper mig i mitt vardagliga arbete. Och det känns lyxigt att ha en sån backup kompetens på företaget som blir så nära och personlig när man behöver den. Jag är så stolt över mig själv att jag antagit denna utmaningen. Jag är så stolt över mig själv att jag ger så mycket av mig själv och att jag känner mig uppskattad.

Det var nog om mina fantastiska dagar. Nu till det otroligt tråkiga att vänta på flyget. Alltså det finns otrolig utvecklingspotential i hur man kan göra en flygplats till en mer rogivande och trevlig vistelse. Tro mig det kan bara bli bättre. Det bästa av allt är att jag inte behöver ge några konkreta tips. :) 
Det enda som är roligt är att gå och strosa i den minimala lilla shopen där jag glatt spenderat 600 spänn. Julklappar, när ska jag annars hinna shoppa det?! 



Det ska bli skönt att komma hem. Träffa gänget i butiken och få fira pappas födelsedag. 

Nu åter till flygplatshänget. Snark..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar