söndag 30 mars 2014

Ledig helg betyder egentligen jobbhelg. Lördag var jag i stallet, tog en galopprunda med mamma runt dammen. Så lyxigt att kunna träna i skog och mark. Därefter putsades allt läder, hela stallplan krattades (så jävla jobbigt). Och sen åkte vi och hämtade småflickorna från rockneby! Gick jättesmidigt, så nu är dom hemma, så himla roligt :D och så fina! 

Senare på kvällen åkte vi hem till Sara och Magnus och fick god mat och kollade på gladiatorerna, snackade jakt och sånt. Är ju lite sugen på att ta licens men jag vet inte, har jag tid? Har jag råd? Är det något för mig? Ja ni vet, det finns mycket att tänka på. 

Idag ställde vi fram klockan och vips så hade halva dagen gått!  Jag red Brownie som gick super fint! Så nu hoppas vi att hennes goda form håller i sig så vi kan tävla här om några helger! 

Sen gick jag ut i hagen och drog päls från Fame. Hur mycket päls kan en b-ponny ha? Mycket, det är säkert det. Efter det så kände jag att jag har gjort mitt för dagen så jag har suttit på balkongen och läst i solen! Så himla fint! Hej sol och värme! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar