tisdag 4 mars 2014

Jag går fortfarande runt på rosa moln efter helgen! Men det börjar bli dags att fokusera om inför den kommande tävlingshelgen. Jag ska starta en mycket högre klass så här tror jag inte vinsten ligger inom räckhåll men jag hoppas kunna rida över kvalprocent, men då vet jag att det kräver topp-prestation! 

Jag har nu haft tid att analysera vad som blev bra och vad som blev Mindre bra i söndags och tycker det ska bli kul att jobba med dom sakerna i veckan :) 

Idag står det träning och ridning på schemat. Behöver även dra fram hatdammsugaren och damma av hemmet lite här! :) 

Babben åker till England i morgon på craft-utställningen (lilla tjejen) :) hoppas domaren älskar henne :D 

Träningen idag blir intervall på gymmet, tänkte första springa några kilometer men det är rätt kallt och ruggigt ute så jag cyklar bort till gymmet för lite inomhusträning :) 

Vi hörs senare till veckan! 
Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar