söndag 2 mars 2014

Tiden bara springer iväg. Idag är det sista dagen att anmäla om man vill komma på min 25 års fest. Det betyder alltså att det bara är två veckor kvar tills vi sparkar igång kalaset. Det är ett fåtal personer som har tackat nej pga mexico resor och att de inte kan få semester. Så ja, det känns väl okej då ;) Vi blir ett 40 tal så nog ska det bli en rolig fest.

Men nu ska vi inte fokusera längre fram än nödvändigt. Idag till exempel är det tävling. Jag ska starta Caysa och inte Brownie som var tanken från början. Så jag gör allt jag kan för att få den bästa uppladdningen, promenerat en timme med hundarna för att rensa huvudet lite. Druckit mitt kaffe och ätit en lättare frukost för att sedan smäcka i mig världens godaste mellis.

Jag måste rida programmet ett par gånger mentalt (ett litet tix jag har) och sen ska jag rida den andra prinsessan. Och jag startar först vid 16,30. och jag är väldigt nervös faktiskt... Första starten för året och jag och caysa har inte tävlat så mycket tillsammans. Så jag måste känna mig på top inför det här.

Nu ska jag fortsätta denna dagen. Hejhej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar