tisdag 1 april 2014

Lediga tisdag, jag brukar inte vara ledig på tisdagar men nu när jag har bytt lördag så blir det lite lediga tisdagar! 

Hade fruktansvärd huvudvärk igår efm så jag låg i soffan och blundade typ 3 timmar. Jag undrar om det kan vara migrän. Jag får det ibland, helt utan direkt förvarning, ofta på eftermiddagen och plötsligt. Dunkande om jag rör mig, spännande om jag ligger ner. Ibland blir det bättre om jag tar en tablett och vilar ett par minuter, ibland blir jag liggandes flera timmar utan att det egentligen hjälper. 

Hur som helst, det händer inte så ofta. 

Tog mig en lång härlig sovmorgon och drog mig kvar länge i sängen. Efter det så rensade jag kyl och frys, och plockade undan en hel del så nu återstår bara hallen. Visst borde jag kunna ställa undan icebugsen nu? 
Och så ska jag hämta upp lite jackor från källaren. Älskar alla mina jackor av hela mitt hjärta. Fråga mig inte hur många de är. Men varje gång jag tar fram lite nya så tänker jag "den hade jag glömt bort" :) 

Men först, lunch. Torskrygg med potatis och citronsås. Mums! 

Senare blir det stallet, ska motionera mina djur och rasta lite hundar! 

Jag vet inte om jag har visat min nya tv-bänk? Den är super fin iaf! Mammas och pappas granne har byggt den åt mig. :) 

2 kommentarer: