torsdag 16 januari 2014

Tjingeling! 

Torsdag är det idag. Var med på ett väldigt inspirerande möte igår. Var helt stendöd i hjärnan efteråt! Har mycket jag vill förmedla nu! Ska läsa igenom anteckningarna så jag kan låta mina kollegor grilla mig! 

Hästen går superbra! Är så himla stolt över oss. Allt hårt arbete som vi lagt ner och så bra allt har blivit! 

Nu ligger jag på soffan med en hund på magen och en vid sidan. Mina små snuttisar. Har lite ont i huvet idag, känner mig som lite svullen bakom ögonen. Så nu vilar jag en liten stund. Sen ska jag duscha, gå till Lindex och köpa underkläder (så jävla tråkigt) men jag måste ha trosor. Hur fan kan dom bara gå åt? Dessutom måste jag köpa stödstrumpor. Bara träliga saker. 

Sen är det dags för arbete! Och efter det, löprundan med chefen..... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar