söndag 12 januari 2014

Lördag, lördag, lördag. 

Började dagen med att dra mig i sängen (finns inget bättre) gick upp halv 8 och tog en liten promis med hundarna. Käkade frukost och åkte till stallet. Red prinsessan som gick kanonbra idag och så kände jag på Caysa efter att mamma ridit henne. Hon kändes superfin och fräsch! Roligt! :) 

Efter det så åkte jag och handlade lite och sen städade jag ner julen och nu är jag mer död än levande. Men än är ju inte dagen över, det ska promeneras med hundarna och det ska lagas mat. Och så duscha då.... 

Träningen idag då var mest jogging på damen, som jag sagt innan så är det gramantygeln på och träning där kombinatipnen samling och ökning är den primära. Och idag gick det alltså väldigt bra. Hade henne mer som i en gummibandkänsla än tidigare vilket är roligt. Att hon känns mjuk och flexibel med en framåt bjudning och stor vilja! Hoppas det håller i sig i morgon också! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar