söndag 19 januari 2014

Idag hände det, pappa och jag sprang tillsammans! Hur kul som helst! Vi sprang en runda på ca 4,5 km! Är helt slut i benen fortfarande! :) 

Jag springer ju mycket själv till vardags så det är väldigt roligt att ha sällis ibland. Man pressar lite hårdare, man springer lite bättre och känner sig mer glad över sin insatts när man är klar! Men i morgon är det åter till rutinerna = ensam arbete ;) nädå. Ska nog faktiskt be min man träna med mig på gymmet i morgon. Har som mål att ta gymmet en till två ggr i veckan. Och sen löpning så mycket jag bara kan och orkar. Och så rida då. Typ varje dag.. 

Aktivt liv=bra liv ;) 

Nu ska jag kolla på handbollen och slappa på soffan. Är lite sugen på godis så jag får väl ta fram vindruvor och morötter ;) eller banan och jordnötssmör! Har en teori om att det är gott att micra banan med jordnötssmör på, men jag vet inte? ;) 

Hejhej! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar