måndag 14 oktober 2013

Vilken lyxig helg jag har haft! :) fredagen var helt magisk hos Sara & Magnus! Vi fick paj, och gott vin. Sen kollade vi på idol och efter det var det dags för baljan. Så stört skönt att sitta ute under klar stjärnhimmel i het tunna. Få för unnat men ack så lyxigt!

På lördag förmiddag var jag ute hos Sara igen och försökte hjälpa henne med hennes häst. Det har haft dragkamp som hon beskrev de och hon tyckte inte de var kul att rida längre pga det. Så jag sa att den där dragkampen kommer du aldrig vinna det måste vi lösa. Hon är en duktig elev och jag tror min hjälp kommer till nytta. Var där på söndagen också för att underhålla det hela :)

På lördagkvällen var vi hos Ida och Andreas. Tapas kväll och massa snack! Sjukt trevligt! Vi måste bli bättre på att hänga helt enkelt! :) 

Jag har även hunnit rida två hästar både lördag och söndag, har gått sådär faktiskt. Men hoppas de har lossnat till i morgon! Och framförallt på onsdag morgon när jag ska rida lektion! Och lördag då det är tävling! Yeey! 

Nu ska jag sova, jobbat 11 timmar idag och 10 i morgon. Det var mina 20 timmar denna vecka, men jobbar Tors och fredag också! :) det går bra nu. 

Puss!

1 kommentar: