fredag 11 oktober 2013

Fredagens glans! 
Idag står det en del på schemat. Titti (www.tittistavlor.se) har vernissage. Så då ska vi gå och kika på en massa fina tavlor! :) efter det så ska vi till Sara och Magnus, mat och vin och bad vet jag står på agendan. Så fantastiskt! Älskar att imgås med dom! 

Innan dess så ska jag och mamma iväg och klättra med hästarna! Snart får vi ju inte rida i skogarna längre då de skjutglada ska ut och jaga mat! Vi kom på att Brownie och jag inte varit och klättrat! Så de ska bli kul! 

Jag har valt att rida henne i ett lite högre tempo ett par dagar nu, för att jobba bort taktmissar. Så efter idag ska jag ta ner tempot igen. Det kommer ta ett par dagar, för jag vill ju inte jobba bort bjudningen och de fina igångsättningarna vi har jobbat fram. Så nu ska jag hoppa in i bilen och köra ut till stallet! 

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar