tisdag 29 oktober 2013

Idag har jag ridit båda mina donnor! Caysa var ledig igår och blev nyklippt idag på morgonen så hon var faktiskt på tårna! Hon var faktiskt riktigt fin, travade sjukt fint och höll sig bra uppe under hela passet vilket är ovanligt när vi rider hemma! I morgon är det lektion för Stickan vid 8.30 och då ska jag rida Caysa igen! Ska bli kul, paybacktime från i måndags förra veckan! 

Efter Caysa så var finhesten på g, även hon nyklippt! Hon har varit ledig mycket och mest joggad nu ett par dagar och precis som vanligt då så är hon lite hård i munnen men kändes ändå mjuk, framåt och fin. Galopperade mest, framåt och samla, framåt och samla osv. Grundläggande träning är den bästa :) 

I eftermiddag så har jag och Anna varit i Kalmar vi har ätit på IKEA och småhandlare på IKEA. Efter det så sprang vi in på modehuset där jag köpte ny bh och Anna köpte leopardkläder till Alva som hon ska ha på sig på halloweenfesten :) 

Nu är det vemmapresentation här hemma så jag sitter och lyssnar spänt ;P antar att jag intar sängen rätt snart. Om jag känner mig själv rätt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar