lördag 2 juni 2012

Skrivarstolen

Som mer än sällan sitter jag på pallen på stallbacken och tittar ut på mina fina hästar! Olle springer runt stolen och skrikskäller. Undra vad han vill?

Helgen spenderas i ett tomt hus och med lite jobb, så idag har hästarna fått stå inne eftersom de bara är fölis med mamma och Ferdinand som är hemma, de andra två är i Sthlm med mamma och pappa. Nu är hästarna ute iaf.

Jag har mockat en box och känner lixom inget sug att mocka den andra. De är halm i den och jag hatar halm. Det är så opraktiskt att mocka i. Ferdinand springer mellan grästuvorna, han går i hingsthagen där ingen har gått på länge så nu är han nöjd!

Om en timme ungefär dyker det nog upp lite folk här, dom lovade att ha maten klar när jag var klar i stallet. Söta vänner! :) det blir lugnt ikväll med lite middag och snack då antagligen! Ska bli mysigt tycker jag!

Bäst jag fortsätter!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar