tisdag 5 juni 2012

Jag planerade en tävling till helgen och hästen känns katastrofalt dålig. Vi bråkar, hela tiden. Ända sen i fredags. Så nu får vi helt enkelt se om det blir någon tävling. Detta börjar tära på mitt självförtroende, och ibland känns det som att de är mig det är mest fel på. Nu är det troligtvis inte så men ni förstår. Han kanske helt enkelt inte är gjord för denna träningen. Han kanske ska få lulla runt på någon LA och sen får man nöja sig med det? Mamma sa idag "Elin det ska vara roligt att rida"nu har det inte varit roligt på snart en vecka, och jag ser inte ens fram emot i morgon. Every down has It's ups. Jag är redo för lite framgång!

Jag har små trimmat Olle lite och han blev rätt fin faktiskt. Ska pallra mig ut på en promenad, det ska bli skönt iaf! Sprang igår så jag har lite ont i mina små ben. När jag började springa så körde jag stenhårt på intervall träning för att få upp en bra takt och puls. Men känner att jag fastnat lite så igår gjorde jag ett test löp med en annan metod den går ut på följande sätt; gå 5 minuter, spring 5 minuter. Vänd om och börja om. Sen är tanken att man ska förbättra det varje löppass. Så nästa gång blir det 5 min promenad 6minuter löpning och så vänder vi hem. Typ. Jag har inte bestämt mig för minuterna än men de är i den stilen de blir.

Senare i efm ska jag hjälpa pappa med staketet och sen träffa Henry!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar