måndag 18 juni 2012

Som sagt, det är många bollar i luften nu. Tävlingen i söndags gick förvånansvärt bra! Vi bråkade inget utöver ett litet hörn som var läskigt. Så nu har jag ett kval till medelsvår b. När jag landat utanför placering så åkte vi hem med mina 64,22% och var nöjda trots allt!

Resten av dagen flyttade vi. Jag körde fram och tillbaka från mitt och Henry från sitt. Vi möttes var och varannan gång i lägenheten och nu är äntligen allt på plats! Det enda som återstår är lite organisation på kläderna..

Så nu är man sambo då.. Spännande! Än så länge är livet en dans på rosor när det gäller samboliv och kärlek! :)

Nu är det midsommar snart och jag jobbar på bolaget, vi har stört mycket att göra!! Även om de är sjukt kul med full rulle så ska det bli skönt när de är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar