tisdag 25 oktober 2011

it sucks to be you right now

Ja, det vill jag lova, för jag har de sjukt bra! :)

Jag kom fram igår vid 4 tiden, då lastades allt ut och jag tog mig en skrittur i skogen. När vi kom in igår så käkade vi mat och drack ett glas vin. Sen upp tidigt idag och fodra och släppa ut hästarna sen in och käka frukost! Efter det så red stickan anton och jag sopade stallgången och gjorde min häst redo. Madde gick hem och spydde. haha. Sen har dagen typ rullat på, lite hästar som ska in, bosse tramptränades och andra hästar gick in. Jag åkte och handlade och så nu sitter jag här. Ska skriva lite på en uppsats, och sådär.

Idag på träningen så tränade vi på att jag inte ska glappa med i hans munhackande, och på att han ska komma mer uppåt och framåt i alla skolor. I morgon så får vi se vad vi tränar på ;P
Nu ska jag skriva lite, och sen ut och fodra.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar