fredag 28 oktober 2011

7 dagar kvar,

Nu är det bara en vecka kvar här hos stigis. Idag har ferdinand verkligen gått bra, och jag har ridit väldigt bra också. Sa stigis. :) Han var framåt och uppe, och även om det fortfarande kräver väldigt mycket ridning i varje steg så når jag dit nu. Han faller ju som jag sagt tidigare inte in i en egen bra takt utan måste ridas dit. Så idag känns det kanon bra att få vila lite här snart.

Jag har pysslat här uppe i huset i en timme nu. Jag har plockat ur diskmaskinen, skruvat ihop två hängare från ikea och så kom musse(hunden) in genom kattluckan så jag har klätt av honom hans små kläder. Ann och Madde är på väg hit upp vilken sekund som helst. De är och handlar och hämtar två hästar som varit hos hovslagaren idag.

Vi ska äta Kycklingwraps och dricka vin antar jag, haha! Det är ju fredag och vi har sovmorgon i morgon. Fett. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar