onsdag 12 oktober 2011

God eftermiddag!

Hahaha, 4 läsare/ dag hela veckan. Stackare, ni har ju inte ens nåt att läsa. Men nu sitter jag här, med strumpor på, utan brallor och en stor tjocktröja med luvan uppdragen och ska plugga. Jag ska avsluta två påbörjade inlämningsuppgifter i samhälle, och jag ska börja med den 3e. Som är i två stora delar, börjar såklart med den lättaste, det som står i boken!

Som jag nämnde i förra inlägget så går hästen bra, nu ska bara jag lära mig rida honom ordentligt. Jag köpte klisterspray idag, av en skit snygg kille på sportringen. På onsdag om en vecka ska vi till veterinären med honom bara för att dubbelchecka honom nu när han är igångsatt och inför vinterns hårdträning. Vi hoppas på en kärnfrisk häst som ska fortsätta ridas som vanligt. För i såfall ska jag och ferdinand åka till Ann på träningsläger i nästan två veckor!! Ska bli så sjukt kul, träna på riktigt och bara hänga i stallet hela dagarna. Datumena är inte satta än då jag inte vet vilken häst som ska med osv, men v 43+44 blir det iaf.

Plugget går bra, bilen går bra, hästen går bra, livet går bra kan man väl säga då.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar