söndag 10 juli 2011

until the end.

Slutet på veckan är nu kommen och jag sitter i min otroligt osköna soffa och äter muffins jag bakade i torsdags, de är som en kladdkakemuffins med marabou mjölkchoklad på. Ja ni hör ju själva att matematiken är briljant. 
Hawaiimuffins.
Igår var det fest hos Emelie. Det åts och dracks och spelades kubb. Tobias bror kom och hämtade oss och körde oss till stan för en kväll på dansgolvet. Djn var as dålig, jag brukar alltid vilja höra Gyllene Tider när jag är ute, av någon sjukt dålig anledning. Så efter 1 timme på det så kallade Schlagergolvet utan GT så sa jag åt honom, då tittade han på mig, skrattade lite och sa "Jag kan spela lite hårdrock sen" -Okej? Det var ju inte det jag bad om, men det var bättre än det som spelades just då. Jag hörde ingen gyllene tider, ingen hårdrock utan bara lite vanlig jävla rock...

Idag har det varit varmt så jag och morfar kollade på Fotbollen, som sverige vann med 3-1. Dom spelade bra, men de hade lika gärna kunnat bli ett helt annat resultat. Australien hade oflyt. Kom hem här vid 4 tiden, då städade jag hos mig, och nu har jag just kommit in från stallet. Tänkte starta en film, men kan inte riktigt komma på att jag är sugen på att se någon speciell. kanske tar Shark tale? :)

<3

1 kommentar: