fredag 8 juli 2011

i need you to need me.

fredagkväll ja. Hej på den. Jag försov mig idag, skulle gått upp halv 5, pappa ringde fem i 6 och frågade om jag var vaken. Ja, sa jag och frågade vad klockan var? 30 minuter senare, nyduschad, sminkad och sådär satt jag i bilen påväg till jobbet. Bra jobbat täntke jag, slutar ju ändå vid 13. Men fick stanna till 18,30. Bra pengar och nu är jag tröttast i världen. Jag ska packa till poolparty.. Vad har man ens med sig? Bikini - troligen ja. Men jag måste ju även planera klädsel för festen, klädsel för söndag och så får jag ju inte glömma något viktigt. Smycken, smink, hårgrejer, och parfym, och kanske ett par skor eller tre?

Nåväl, var ju hos frisören igår. Lina. Grym tjej. Jag älskar att hon är frisör, jag älskar att hon klipper mig. tack och åter tack linapina. Är kanon nöjd! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar