onsdag 6 juli 2011

the art of losing


Dagen började med att jag och mamma tog en skrittrunda i skogen. Vid kvart över 7 hoppade vi upp på hästryggen och traskade iväg. Kom hem här strax efter 8 igen. Har käkat frukost, tvättat, och typ inte gjort nåt egentligen. Ska gå ut till mig och bränna en skiva tänkte jag. Jobbar till 19,30 och sen är det torsdag och då ska jag klippa mig! Kommer bli grymt som vanligt när Lina klipper mig. Jag hoppas tiden går fort tills det är lördag 15,30. Då brummar jag till Ölandet och festar hos Emelie! Kommer bli en grym kväll i know it. Tänkte sova hos Mormor och morfar, kanske ska ringa och säga det. Tänk om det är upptaget i alla sängar. Vore ju typiskt, men då kan jag ju festa till 7, och sen sova? :)


I know you get it..









"I remembered black skies, the lightning all around me, I remembered each flash as time began to blur. Like a startling sign that fate had finally found me. And your voice was all I heard that I get what I deserve. So give me reason to prove me wrong, to wash this memory clean. Let the floods cross the distance in your eyes. Give me reason to fill this hole, connect the space between. Let it be enough to reach the truth that lies across this new divide. In every loss, in every lie, in every truth that you'd deny. And each regret and each goodbye was a mistake too great to hide. And your voice was all I heard that I get what I deserve."

1 kommentar:

  1. ANNARS! Finns det faktiskt några platser kvar i stugan så du vet att du har ju en hos oss också! HEMLIG BEUNDRARE! (undra vem fan det kan va?)

    SvaraRadera