måndag 30 augusti 2010

OVER MY HEAD

Jag sitter just nu i köket och lyssnar på The Fray - kärlek. Helgen har varit jätte bra. I lördags eftermiddag så kom Hanna och Terese hem med fika, vi tjattrade om utställningen och Huberto hade varit jätte duktig, 2a bästa hanvalp. Sen tokstädade Hannisen och jag för kvällen bestod av kärt besök av Maddus och Julis. Vi åt Pasta med chili och vitlöks Kyckling och drack roligt vin. Jag har ett problem när jag köper Vin. Flaskan måste vara fin, rolig och charmig. Smaken kommer lixom lite i andra hand. Men oftast gör det ingenting eftersom flaskan var ju så fin. Så när jag Öppnar en restaurang, vinkällare eller något annat som har med vin och göra så ska jag bara ha roliga flaskor. Efter middag och massa roligheter så drog vi till Zeke och Lena på en liten förfest. Trevligt. Sen gick lixom tiden bara åt att dricka vin snacka skit och åka till Harrys. Kanonutekväll.

Söndagmorgonen spenderade vi till en början i soffan, sen la vi ett spår på Värmdö, vi mötte bittra svamp-plockare - haha. Vi åkte till Farsta och sprang i butikerna och sen handlade vi lite mat. Hanna lagade Pasta med kassler. Skit gott! Hon borde fan satsa på maten där asså. Sen kollade vi på Primal Fear och deckade i soffan. Jag är så glad att jag bor här.

Idag har jag varit på jobbet och hunnubunhannis har varit hemma och sovit med sina sjuka små ögon, näsa, hals och allt va de är. Plutten.
På jobbet idag så fick jag väldigt goda nyheter, jag kommer jobba 50% med Front office support. Vilket betyder att jag är Fos, jag svarar på frågor som medarbetarna har, jag gör olika listor med försäkringar som behöver komp. Och lite smått och gott, ser verkligen fram emot det, och är sjukt glad att jag fick det!!

Ikväll åt Hanna och jag Pasta med köttfärssås och nu gör vi sockerkaka med Hallon. Mums.
Så adjö, nu blir det te och Kaka. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar