lördag 28 augusti 2010

LÖRDAG, SOL OCH FIX.

Hanna åkte för en stund sen. Hon ska på Utställning med Hobbeliton. Så igår när jag kom hem från jobbet var de fullt ös här hemma. Hobbe i Badkaret och sen skulle det fönas och borstas och klippas. När hon var klar och jag hade tränat sitt, och stå med hobbe så åkte vi och handlade allt till vår fina taco-kväll. Vi somnade sjukt fort.

Nu har jag iaf ätit frukost, druckit kaffe och installerat mig lite här på min nya dator, Har även gjort uppdateringar på mitt ps3. Scilla är rastlös, så ibland säger jag sitt, ligg, stå, gå osv till henne så hon inte får damp. Hon saknar sin matte.

Nähe nu ska jag väl fixa lite här, sen drar jag till farsta och fixar mina naglar, sen kommer Tunell och då blir det liv i luckan om inte maten är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar