tisdag 2 september 2014

När det har gått en vecka mellan mina inlägg så tänker jag alltid "shit har det gått en vecka?!" Och jo uppenbarligen.... 

Jag red Caysa i lördags och mamma hjälpte mig. Jag tränade trav, samling i trav för att hitta mer tryck och pondus i samlingen. Det funkade superfint i vänster varv men i höger så stämde det bara inte. Men mamma är envis och duktig och det blev bra! Planera planera och rid varje varje sekund av steget, pjuh! 

Ja, det blev ju bra och det är ju bra att det är Caysa som inte kan utan det är jag som inte är tillräckligt bra än... 

I söndags så var Caysa ledig och jag och mamma var och shoppade och kollade när Sara och hela Nybrogänget tävlade! Det var en riktigt höjdardag! 

Igår och idag har mamma ridit, de var i skogen igår och har idag varit i ridhuset. Hon har gått bra har jag fått rapport om! Och i morgon ska jag och Caysa prova sadlar! Wow kommer till oss och det känns minst sagt spännande! Ska bli sååå kul att prova deras sadlar! :) 

Vi hörs! 
Puss 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar