fredag 19 september 2014

Fredag morgon! Ska cykla till jobbet om bara några minuter. Har jobbat mycket denna veckan så jag börjar känna mig rätt mör. Ska bli skönt med ledig helg! 

Mamma och pappa åker till Danmark med Babben i morgon på utställning så jag ska vakta huset och hästarna! Skönt. Ska bara vara där ute och fundera över livet och allt som händer. Ja och så behöver lägenheten lite kärlek också ;P Gud vad den måste städas! Gjorde en sån snabbstäd igår där jag bara tog det värsta som låg överallt. Henry dammsuger säkert idag om jag känner honom rätt! Så får jag damma och skura :P Jag hoppas att jag snart ska kunna dela med mig om hur framtiden kommer bli :) 

Annars ikväll så ska jag göra god kyckling och unna mig ett gott glas vin! 

Caysa går bra. I förrgår blev hon kanonfin under galopppasset. Igår var mamma ute och red henne och idag tror jag att mamma rider. Annars får hon vara ledig! :) 

Bäst jag sätter fart här! Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar