tisdag 15 april 2014

Nu är det mycket på tapeten! Jag har startat mina prinsessor i helgen. I lördags var det Brownie som gav sig ut på tävlingsbanorna igen. Vi har haft det lite tufft men kände ändå att nu var vi redo! 
Det gick som förväntat, hon skötte sig bra! Jag red på bra procent, men hade lite problem med timingen och att inte "överrida" henne. Men för första starterna för året är jag mycket nöjd! :) 

I söndags startade jag med Caysa. Och jag hade ett par missar som jag verkligen måste öva bort! Men de är något jag bara kan träna på tävling så tävla på lixom! Jag red ändå på kvalprocent och blev tvåa! :D fincaysa! 

Så nu får jag rida Msvb på henne om jag vill. Men ska tävla några starter till för att senare i höst lägga stor vikt vid att sätta bytena och då kanske till nästa år starta Msvb! :) spännande! 

Caysa och jag har en ny sadel dessutom, väldigt spännande och se hur de kommer bli! Red i den igår och jag kände mig lite "ur form" :P 

Nu är det påskveckan och den drar jag till Sthlm ett tag! :) ska på 25 års galej och utbildning! Tjuho! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar