måndag 23 september 2013

Lediga lediga måndag. Är fortfarande sjukt glad efter helgens resultat! Tänk vad hårt arbete och envishet lönar sig. Som jag nämnde är det tävling om två helger igen och sen är det vinterträning. Jag älskar vinterträning, muskelbyggnation är kul! :) 

Ja men åter till min ledighet. Har tvättmaskinen igång och diskmaskinen. Har tränat ett pass från Nike appen. Och ätit lunch precis. När jag återhämtat mig så ska jag dra fram den där jävla dammsugaren. Jag gillar den verkligen inte. Men dammet är inte så charmigt det heller. Sen ikväll är det träning med hästen. Den ser jag fram emot som bara den! Hoppas den bjuder på något annat än skänkelvikningsövningar ;P haha! (Jag har lite problem med dom) 

Hejdå från världens skönaste soffhörba!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar