måndag 2 september 2013

Jag har ett par dagar funderat mycket över framtiden och vad den kan tänkas ha att erbjuda. Och jag som längtar till framtiden. Jobb, hus, familj osv. Som ni förstår är det långt in i framtiden! Men det är roligt att ibland drömma sig bort och tänka på hur man skulle vilja att de bli. Så ni sitter jag och kollar på hus och letar inredning. Plus att jag sitter och funderar på att om jag ska göra min måltavla. Brukar göra en i halvåret så det börjar ju bli jättedags. 

Tänkte utveckla den liten denna gången. Får se om jag visar en liten bild kanske :) 

Jag tror att dessa tankar är för att i november ska två tjänster tillsättas på jobbet. Större kontrakt tänker jag. Så nu när den nya chefen börjar på torsdag så är det på med hårdjobbaren och be my best! Ser fram emot de, kämpa lite är precis vad jag behöver! 

Till helgen är det tävling så ska fokusera väldigt på det, måste sätta den här starten känns det som. Det är lixom dags nu! Mental träning och hård träning så kommer de gå fint! 

Nu ska jag övertala Henry att vi ska äta ngt onyttigt för jag har huvudvärk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar