söndag 22 september 2013

Hejsansvejsan!

Igår var jag och tävlade, igen. Älskar att kunna säga igen om det. Det är kul att tävla!
Domaren sa efter första prisutdelningen att det var kul att se mig på tävlingsbanan igen. Att de var länge sen men att jag fortfarande rider lika snyggt! Pluspoäng på den!

Ja det blev alltså två prisutdelningar igen även om hon inte gick alls bra i första klassen. Fick inte fram henne till handen, utan hon var släppig och tråkig. Men till andra klassen fick jag fram henne och hon kändes riktigt fin. Ni vet sådär följsam och mjuk men med tryck i. Så i vår LA debut landade vi på en tredjeplats. Är sjukt glad och stolt över min pingla, och mig själv. Så nu laddar vi om till hemmatävling om två helger. Sista tävlingen för säsongen, förutom Klubbmästerskapet tror jag.

Idag var jag och mamma och kollade på DM här på Öland. Kollade in hur det gick för tjejorna från klubben. Kul att se dom tävla, var länge sen. De skötte sig helt okej får man väl säga. Erica blev 4a tror jag :)

Nu sitter jag här i min soffhörna igen, min sambo smsar och säger att jag är en slappis men att han faktiskt kan handla själv. Vilken tur att jag har hittat en man som kan handla själv. Han har faktiskt till och med tvättat idag. Lucky me ;P Näe skämt och sidor, han är fin min man. Han klappar på mig tills jag somnar och värmer mig när jag fryser och går kvällspromenaden med hundarna och sånt.. sånt som man blir bortskämd med och ibland glömmer att uppskatta. Tack älskling. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar