måndag 20 maj 2013

Jag är inte så engagerad i att skriva känner jag. Men jag ska rycka tag i orden och trycka hit dom lite oftare! :) 

Inte många veckor kvar i skolan nu och jobbet rullar på av bara farten! Är rätt nervös för om jag verkligen kommer hinna bli klar. Men det ska jag nog lösa. Onsdag = heldag i skolan =mycket gjort. Det är målet. 

Träningen går sådär, jag har verkligen slappat till det nu när jag jobbar mycket, är i skolan och rider typ varje dag. Men denna veckan ska jag suga tag i löpardojjsen igen och köra! 

Just nu sitter jag med dermalogicas ansiksmask och återfukta mitt solbrända ansikte. Man blir så mjuk och len efter en liten refil! 

Hästen går hur bra som helst nu! Jag måste verkligen leta tag på lite före och efter bilder nu. Hon är så fin lilla pinglan! Hon älskar sin sommarhage så mycket att hon går ut genom stallet utan att stressa. (För då vet hon att hon måste få in igen) :P hennes trav är ju den gångarten som tagit längst tid att få fart i. Men nu har hon verkligen hittat en växel till och det är kanonkul att hitta den varje träning nu! 

I helgen var vi hos Sara och Magnus och hängde! Sjukt trevligt, jag och Sara fnittrade så sjukt mycket! :D 

Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar