tisdag 16 november 2010

HUDEN ÄR GRÅ OCH DIN HÅLLNING ÄR VRIDEN

HejHej!

Helgen har varit helt fantastisk. Tack för det fina sällskapet.

Som jag har berättat tidigare så ska jag ta en valp av grynet, en tik skulle jag ha. Hon valpade igår. Tre hanar fick hon.. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Det är ju ändå en hund som man ska ha i typ 10 år :) Hade iofs gärna tagit en hund nu...

När jag kom tillbaka till stan här så vaknade jag igår med feber och en mindre förkylning. Jag är hemma idag också. Dricker te, äter glass och soppa. Och dricker cola zero. Har även kollat på One tree hill.

"Sometimes it feels like yesterday,
Sometimes it feels like someone elses memories."

Just nu lyssnar jag lite petter och Ken ring. Och typ plockar iordning i min lägenhet som mest ser ut som ett tonårsrum just nu..

Till helgen ska jag hem till Emelie på kalas.
Jag har även fått en ny telefon så alla nummer efter "Mamma" är borta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar