lördag 27 november 2010

FUNHOUSE

HejHej!

I torsdags var den där brak-festen. Det var bra mat, härligt mingel, bra Jill Johnsson, grym DJ. -Kalaskväll!

I fredags vaknade jag med sjuk halsont och feber, det halsonda är bättre men är förkyld och hängig istället. Igår åkte jag och kollade på Idol hos Hanna, vi åt massa godis och drack Cola. Fint. Vaknade på soffan där idag och drack en morgonkaffe åkte hem och duschade, då vi bestämde att Fotomässan får vi inte missa i helgen. Så vi åkte dit med Terese och hennes man. Jätte mysigt :) Hanna köpte en bok. Sen bestämmde Hanna att vi skulle köpa en jacka åt mig, vi åkte till bromma. Det blev ingen jacka, men en korg som jag kan ha i badrummet och ett mini rivjärn och tesilar.

Nu har jag druckit kaffe och gjort en sallad för Maddusen kommer hit och ska käka lite middag. Ska bli kanontrevligt. :)

I morgon borde jag försöka ta mig tid att köra iaf två maskiner tvätt. Och sen är det GLOBEN HORSE SHOW. iiih. Ska bli så himla kul!!  :)

Ta hand om er!

Pusss - livsglädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar