tisdag 9 november 2010

DET SNÖREGNAR ÅT HÖGER

Så sagt som det är sant så snöregnar det åt häger. Med andra ord blåser det ofantligt mycket! Om man bortse från att jag kommer vara tvungen att gå ut genom dörren från jobbet till bilen och från bilen till lägenheten så är det ett ganska mysigt väder. Det hade varit perfekt om jag hade stannat hemma idag och kurat ner mig i soffan med en underhållande film och en kopp te. Men nu trotsade jag vädret och körde bilen till min dagen till ära väldigt korta arbetsdag. Vilket jag uppskattar.

I Helgen ska jag, Hanna, Jenny S, och Jenny D åka till mig i simontorp. Vi ska vara häst vakt. Och hundvakt och kanske valpvakt? :) Jag ser sjukt mkt fram emot helgen hemma i skogen med varm badtunna, mat och vin och fantastiskt sällskap! =)

Nu ska jag återgå till min arbetsdag och mitt kaffekopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar