måndag 5 januari 2015

Sedan vi hördes sist så har jag brutit mot nyårslöftet, jag har varit med Caysa och tränat och så har jag börjat mitt nya jobb! 

1, jag har alltså inte fotat. Nada, noll och inget! 

Hade en fantastisk nyårskväll men tog inte ett enda foto! Jag dör vad kass jag är! 

2, träningen med Caysa gick så sjukt bra! Som vanligt visste Nina vad jag hade för problem innan jag nämnt dom och lösningarna var många! Tack för det! Vi fick det också bekräftat att allt vårt hårda jobb verkligen har lönat sig. Såå kul!! 

3, mitt nya jobb som är som mitt gamla men med nya utmaningar! Är sååå laddad och det känns sååå kul! Finns mycket utvecklingspotential där så det känns utmanande för mig! :) 

Men så har jag dessutom dragit på mig en förkylning som heter duga. Känner mig väldigt hängig just nu. Hoppas  verkligen det blir bättre snart :D 

Caysa vaccineras så jag kan vila och  krya på mig i morgon! <3 

Puss



1 kommentar:

  1. Ja det är riktigt kasst att ingen fotade på nyår ;) Haha!

    SvaraRadera