torsdag 29 januari 2015

Jag har sagt det tidigare men Caysa är så fin just nu! Igår var hon så mjuk och fin även att hon varit ledig ett par dagar vilket hon inte brukar vara efter just vila. För mig betyder det jätte mycket att hon känns bättre inte bara under de dagar då jag förväntar mig att hon ska gå bra utan även de dagarna jag vet att detta är inte hennes bästa träningsdag! :) 


Idag har jag varit på behandling. Rättat ut mitt bäcken och lossat lite på spänningar i bäcken, ryggslut och upp mot nacke och axlar. Så idag ska jag nog kunna sitta lite rakare över Caysa ;) 


Nu vilar jag lite och ska snart ut i stallet. Är ledig ett par dagar nu vilket känns superlyxigt! I morgon är det ansiktsbehandling och champagnefredag och på lördag har jag hört talas om någon hockeymatch! Och så ska hästarna på hälsokontroll :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar