onsdag 18 juni 2014

Jag måste ju uppdatera om tävlingen som gick av stapeln i lördags! 

Det gick sådär kan man väl säga. Två missar kof 2. Vilket gör att poäng tappet blir dubbelt så stort. Red ändå på 64,4% och landade precis utanför placering på en 6e plats tror jag! Det taggar mig, att bli 6a i ett starkt startfält med 18 starter och jag kunde inte ens genomföra två delar i programmet. Träna träna träna träna. En dag sitter det, hur bra kan jag bli då? :) 


Nu är det tävlingspaus fram till superhelgen. Ska försöka rida en lingondressyr innan just för träningens skull! :) 

Superhelgen är på udden typ den 19 juli. Den helgen där omkring iaf ;) det blir en riktig helhelg! 

Midsommarveckan, en vecka jag aldrig kommer vara arbetslös på! Men det är kul! Fullt ös och massor av trevliga kunder! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar