söndag 8 juni 2014

Inför tävlingen i fredags tränade jag givetvis väldigt hårt med att inte ha henne för låg eller att när jag bad henne bli högre så skulle hon svara på rätt sätt till dess att jag bad henne att bli lägre igen. Kanske är det där slarvet har legat.. 

Det verkar i alla fall som att det har gett resultat! I fredags red vi ihop 65% trots två 4or och en 5a :) så utan de missarna hade vi nog slagit personbästa! :) hon kändes sådär fin igen, laddad och framåt. Och jag har henne hellre där än när hon är lite seg och obrydd. Det var iaf kul för vi blev placerade 3a och fick rosett med oss hem! :) 

På lördag är det sista tävlingen på några veckor. I långasjö så vi fortsätter vårt arbete och hoppas på att vi kan prestera en fin ritt innan vi tar lite tävlingsledigt inför superhelgen på udden! :) 

Nu vaknade jag sjukt tidigt utan väckarklocka och funderar på om jag ska passa på att rida lite innan det blir för hett! 

Sen får man väl göra som alla andra, gassa i solen ;) 

Puss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar