tisdag 11 februari 2014

Idag är ingen vanlig dag för det är prinsens födelsedag! Så nu är vi lika gamla i någon månad :) jag har bidragit med ett par spöhållare till båten så nu när isen har släppt kommer jag väl inte se honom så mycket mer ;P 

Är ledig nu på förmiddagen så jag ska åka till stallet och fixa lite och sen finns det rätt mycket att fixa med här hemma också, tvätt, disk, städ i allmänhet ;) sen blir det jobb till stängning och sen hem och slappa :) eller gymma. Har inte riktigt bestämt om detta ska vara en vilodag eller om jag ska räkna igår som en vilodag eftersom jag bara red en häst :) 

En träning som för övrigt var precis vad jag behövde. Hon gick väldigt bra! Och jag hoppas att hon hinner sätta mycket muskler nu fram till tävlingen! 

Nu får jag sätta fart om jag ska hinna! Puss och hej! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar