söndag 2 februari 2014

Hej!

Jag sitter här hemma på golvet med datorn på soffbordet och slösurfar lite. Kom hem för någon timme sedan. Pappa och jag var och simmade. 45 minuter 1500 meter. Simningen is killing me, jag är så himla slut efter simningen. Orkar typ inte ens gå på toa. Men så är det skönt att variera den hårda cirkelträningen och gymtimmarna med lite simning. Som är mer snällt mot leder och så.

Som jag skrev för någon dag sedan är jag rätt trött på allt de fina som pågår i mitt hem. Så nu surfar jag efter maskulin inredning, med industriell och romantisk touch är ni med? :) Så det finns viss inredning som bör få nytt hem. Soffbord, tv-bänk och kanske en byrå från köket. Ny matta kanske? och lampskärmar, kuddfodral och sen tror jag det kommer kännas bättre igen.

Igår var vi hemma hos sara och magnus. Fick sjukt god mat, potatisgratäng och rostbiff, och så dessert såklart. Det var ju lördag. Alltså vi gjorde nog inte så mycket mer än och åt och kollade på ngn film. Jag var väldigt trött sista timmen så den är lite diffus. höhö. Det är ändå helt fantastiskt att ha så fina vänner. :)

Nu bjuder jag på lite bilder på känslan jag vill ska infinna sig här hemma. (det kan betyda att jag måste skaffa mig gardiner...)

Kolla soffbordet. <3 td="">


Lampan! 


och alla fina ljuslyktor..









1 kommentar:

  1. Verkligen snyggt och mysigt med lite "ruffig" stil. Och vi är också glada av att ha så fina vänner :) PUSS

    SvaraRadera