torsdag 5 december 2013

Vilken vecka! 
Har jobbat mycket, ridit mina hästar, blivit frisk, tagit hand om min man och hundarna ;) idag var första dagen på veckan som jag inte jobbade heldag och hann rida på dagen. Så nu ikväll har jag haft "innan helgen mys", jag har ätit ost och salami, druckit ett glas vin. Lagat god mat till mig och min prins och nu ligger jag på soffan (äntligen) och kollar på tv. Så sjukt underskattat, men så välbehövligt! I morgon ska jag åter igen vara på jobbet hela dagen sen tar jag helg! 

Rida på lördag och kalasa på dagen och kanske hänga med kusin på kvällen. Söndag blir det klubbmästerskap - nu jävlar! Och på kvällen ska vi fira pappa och lillebror. 

Nu däremot är klockan snart 9 och min ögon säger att de börjar bli dags att värma sängen ;) 


Puss! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar