söndag 29 december 2013

Då har julen varit här! Många fina julklappar delades ut och många fina julklappar fick jag. Så tusen tack min kära familj för alla fina julklappar! 
 
❤️

Snart är det dags för nyårsfirande! Det blir glamkväll med fin trerätters och snygga polare! På min lott föll desserten iår, så vi kom överens om en chokladmousse med knäckflarn! 

Och på jobbet är det högsäsong, fullt med folk hela tiden, trevliga och glada är dom flesta! Så i morgon ska jag vara på plats hela dagen och ge rekommendationer till oxfilé ;P 

Många har haft julvila men mina prinsessor får knata på som vanligt! Jag är en motståndare till inplanerade korta vilor (1-2 veckor) de vilorna kommer alltid! Man blir sjuk, man åker bort osv.. Planerade långa vilor däremot kan ingen ta ifrån dom. Om de handlar om 1-2 månader! 

Så idag har vi varit hos Ann och tränat. Det gick jättebra! Mamma lär Caysa att byta och det går jättebra! Superkul! Jag däremot lär mig att sitta mitt på hästen ;P nä men vi har haft lite olika meningar om livet ett par dagar men så börjar det vända igen! Tänk att ju mer man lär hästen och sig själv ju mindre kan man... 

Nu är det hockey och grabbkväll på ingång. Jag ska ladda över lite avsnitt game of thrones till USB och ladda inför i morgon! 

😘


2 kommentarer:

  1. Vi körde en fett oplanerad vila. Hade tänkt rida hela julen men hann inte :O snart ses vi med festblåsorna på! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt taktik! Ja sjukt glammiga ska vi bli! Puss

      Radera