måndag 2 april 2012

Jag började denna veckan med sovmorgon - jag var lätt värd det. Igår var det kalas för mormor och min lilla kusin Linda. Vi fick kakor och världens godaste tårta som alla kallar den, alla utom jag. Den är sjukt god. Men världens bästa? ;) Efter det så åkte jag till Anna och gick en promenad med våra små djur. Det var mysigt, vi behövde det och så åt vi varm smörgåstårta typish. Vi tog vad som fanns och gjorde nåt av det och åt upp det. Gott var det i alla fall.

Jag sprang en runda nu på morgonen, gick stört trögt och de enda som kändes bra var när jag var hemma igen. haha. Tar nya tag i morgon och ska springa med sjääälvförtroende. Det hjälper. Ska slänga in lite tvätt i maskinen, rensa i förrådet, städa i stallet och rida. Några frågor på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar