fredag 27 april 2012

Idag är första joggingdagen med prinsen igång! Måste säga att trots att mammas sadel från tidigt 70 tal inte är den skönaste så gick han faktiskt riktigt bra. Visade inga som helst tendenser till att ställa sig eller småbråka vid upptagningar, samlingar eller ökningar. Så nu sitter jag här på min berömda pall på stallbacken i blåsten som vanligt och med solen i ögonen:) hoppas han håller sig lika fin nu i vecka och att han får sig en friskförklaring av Thornell på torsdag!

Nu ska jag in till stallet igen och putsa mitt läder med min nya lädersåpa! Favoritsåpan; som tidigare inte funnits att köpa någonstans i värken Nybro eller Kalmar. Men nu är den här! Hippos lädersåpa! :) haha! Såpan man även kan använda på kakelgolv och skåpsluckor! Så flummigt men sant:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar